Carolyn, de drijvende kracht achter it’s a 10 haircare

Carolyn Aronson is een succesvolle ondernemer, filantroop en de oprichtster van It’s a 10 Haircare, één van de weinige professionele haarverzorgingsmerken in eigendom van en bestuurd door een vrouw.

Carolyn is een self-made ondernemer, die haar carrière in de haarverzorging begon met meer dan 20 jaar ervaring als saloneigenaar en kapster. It’s a 10 Haircare is ontstaan uit haar frustratie over zeer uitgebreide lijnen haarverzorgingsproducten waarbij de onderlinge verschillen niet meer te begrijpen waren. Ze stelde zich een productlijn voor die voor iedereen geschikt is en waarbij je slechts één product nodig hebt voor professionele resultaten van salonkwaliteit. Haar avontuur begon met huidige absolute ster in het assortiment; Miracle Leave-In. Dit product werd al snel beroemd en befaamd onder professionele haarstylisten in de USA die maar al te graag de voordelen van dit cultproduct deelden met hun klanten.

Nu een wereldwijd succesvol haarverzorgingsmerk met een grote schare gepassioneerde fans waaronder vele celebrities. It’s a 10 haarverzorgingsproducten worden momenteel in meer dan 25.000 professionele salons en 15.000 professionele salonketens zoals Ulta en Regis verkocht.

Het merk van Carolyn heeft vrouwen en mannen over de hele wereld geholpen er op hun best uit te zien en zich op hun best te voelen terwijl het Carolyn in staat heeft gesteld haar belangrijkste prioriteiten na te streven: de wereld verbeteren, een gelukkig gezin stichten en een cultuur creëren die diversiteit omarmt. Met haar vriendelijke en creatieve karakter heeft ze verschillende zinvolle initiatieven ontplooid en voert deze nog steeds uit.

Teruggeven aan de gemeenschappen die It’s a 10 Haircare hebben gesteund, is ook een prioriteit. Carolyns leven is verweven met haar klanten en toegewijde schare fans die het verschil hebben gemaakt door middel van feedback, gedeelde verhalen en oprechte aanbevelingen. Dit zijn slechts enkele van de belangenbehartigingsprogramma’s die ze heeft ondersteund:

  • Leaping Bunny
  • Comfort Cases
  • Puerto Rico Hurricane Relief Efforts
  • Right Action for Women (Christina Applegate’s Breast Cancer Foundation)
  • Boys and Girls Club
  • Children’s Diagnostics
  • Red Cross America
  • Leukemia & Lymphoma Society
  • Best Buddies Internationa

 

In 2017 schreef Carolyn geschiedenis toen It’s a 10 Haircare als eerste onafhankelijke professionele haarverzorgingsmerk (en niet te vergeten van een vrouw) een commercial uitzond tijdens de nationale Super Bowl. Hierin passeerden alle lagen van de bevolking met eerbetoon aan de diversiteit van de gehele natie waarbij deze kapsel voor kapsel worden samengebracht. “Deze commercial geeft de ware diversiteit binnen de Amerikaanse cultuur weer – we zijn allemaal perfect onvolmaakt op onze eigen manier”, zegt ze. “Ik ben altijd gegaan waar niemand gaat, en er is geen beter moment dit door te geven.”

Later dat jaar werd op 10 oktober de ‘National Love Your Hair Day’ van It’s a 10 Haircare opgericht om diversiteit in schoonheid te promoten en iedereen uit te dagen om hun eigen uniekheid te omarmen. Het merk blijft deze belangrijke feestdag jaar na jaar vieren met grootse activiteiten door de hele USA, waaronder het overnemen van Times Square in Manhattan waarbij er meer dan 100.000 Miracle Leave-Ins werden uitgedeeld.

Carolyn-Aronson
0
    0
    Winkelwagen
    Your cart is emptyReturn to Shop